5 Μαΐ 2013

Ο ΑKRAT ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.

Κούτσικος ξεκίνησα γνωρίζοντας μία μουσική....
μέσα στο ΙΕΡΟ αγάπησα τον θεό.... Όνειρό μου να κάνω τον Ησαία Χόρευε με την Μορφή του τάγματος του θεού... Σύντομα αγάπησα, τις δυτικές μουσικές φόρμες Όταν κατάλαβα τι γινόταν γύρω μου έγινα άγριος... Παρέμεινα σε αυτή την μουσική σκηνή ως σήμερα.... Λατρεύω την ένταση και τον παροξυσμό.... Γλύκανα λίγο τον τελευταίο καιρό... Μισούσα κάθε μαύρη μουσική..... Ως που γνώρισα την φωνή αυτή... Ή με δαύτους από την Σαλονίκη... Αλλά σήμερα ΈΚΛΑΨΑ στην Λ. Μεσογείων με αυτό... Δάκρυ κορόμηλο... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ bloger τον ΠΑΛΑΛΟ τον Πόντιο ΠΑΟΚτζή. Με έκανε να γυρίσω στην ψυχή μου και τον ευχαριστώ. Ο δίσκος που πλέον καθόρισε την ύπαρξή μου στην ηλικία των 52... Γιατί έσταξε στο Είναι μου... Γιατί ταξιδεύω μέσα στον Πόντο, την Αυτοκρατορία που την λέγαν Βυζάντιο ή Οθωμανία με την οσμή λαών ... Ο θεός έδωσε την φωνή και το ταμπούρλο ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙΤΕ .... ΧΆΣΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΑΝΘΟ ΚΑΙ ΧΆΣΑΜΕ την ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ Η ωραιότερη αγνή φωνή της Ελλάδος... ένα ταξίδι στο ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ Ο αγώνας με τον χάροντα και τον έρωτα... και την ζωή κάθε γνήσιος πρέπει να γυρίσει στην ρίζα Δεν κατανοώ την γλώσσα αλλά με ταξιδεύω η ποντιακή μουσική εύχομαι να διψάσεις και να πιείς στο τριπόταμο νερό καθάριο με την Παναγιά συντοφίαν Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ εκτονώνεστε ...